Ako urobit vlastnu PCI kartu?

CRAY craycz
Středa Březen 17 14:35:27 CET 2004

tak mam u umyslu spachat tri druhy univerzalnich karet

dve jsou podobne jako treba co dodava www.jameco.com
Part No.  141372  a 141381    + taky 136469

treti bude PCI + IO od Altery co mi udela na druhe strane ISA pro jednoduche
karty + univerzal pajeci pole

cena pro pripadne zajemce bude vyrobni(cena vyrobce PCB) cena /pocet lidi
(pocet kusu)

David Kucera
 Vyzkum a vyvoj HW
 ISA,PCMCIA,DIMPC,USB,VHDL,PIC,ASM,X51