Ethernet + RJ45 => optika (a Ronja a radio)

Cihak@dkv.lbc.cdrail.cz Cihak
Středa Březen 17 14:35:27 CET 2004

Oni to maj? implementovany ted uz snad vsechni lepsi vyrobci desek.
Oficialne se to myslim jmenuje BOOT LOCK a je to umisteno natvrdo v
nejake ROM na desce. Funguje je to tak, ze pokud nenajede vlastn? bios,
tak se automaticky zapne tahle procedura a hleda na diskete soubor s
priponou *.rom pro zavedeni noveho biosu. Osobne se mi to stalo u
jednoho Abita, tak jsem si to nasel u Abitu na webu a fungovalo to.

Radek P.