Tonovy generator

Hynek Sladky sladky
Středa Březen 17 14:35:25 CET 2004

> PIC, prehravani samplu a podobny konstrukce mi zase prijde zbytecne
> slozity. Myslel jsem treba nejaky sikovyn zapojeni 555 nebo neco podobnyho.

Napada me bud pouzit vystupy z klavesnice jako komparacni uroven nejakeho oscilatoru nebo menit kapacitu kondenzatoru v
oscilatoru. Zmena odporu v oscilatoru totiz nepovede k zachovani pomeru jednotlivych tonu pri preladeni. Ale ja osobne bych asi
volil nejakou cestu pres procesor...

Kdyz uz pisete o 555, tak co treba jeden OpAmp jako sledovac napeti z klavesnice, jeho vystup zavest do vstupu 5 555 a ladit
potenciometrem v RC clanku 555? Pak je ale potreba udelat blokovani 555, pokud neni stisknuta zadna klavesa - zase by sel pouzit
OpAmp a jeho vystup do vstupu RESET (4?) 555...

Hynek Sladky