Existuje LCD displej z cervenym podsvicenim?

jiri@bezstarosti.cz jiri
Středa Březen 17 14:35:24 CET 2004

Mozna by slo pouzit takove ty LED "hodnesegmentovky"
a ty jsou rovnou cervene a kolik budou svitit se nastavi
proudem pres segmenty. Ale nevim, jestli to neni
pro Vas ucel moc velike (i to nejmensi co je bezne k mani).
Odber snad nebude podstatny, protoze predpokladam
stacionarni zarizeni s moznosti napajet ze site.
Vypada to v kazdem pripade zajimave co se vzhledu tyce.

Pak by sly pouzit i matice LED nebo udelat matici
z SMD LEDek, ale je to dost pracne na vyrobu
(tedy alespon na rucni pri 1ks) a asi uz i prilis velike.

--
Jiri Bezstarosti

-----Original Message-----
From: Jio? Reeek [mailto:j_recek@del.cz]
Sent: Tuesday, September 03, 2002 1:55 PM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: Re: Existuje LCD displej z cervenym podsvicenim?

A co takhle displej, u kteryho sviti pismenka a ne pozadi! Pozadi ma daleko
vetsi plochu nez znaky a navic, abyste tmave znaky na podsvicenem pozadi
precetl, potrebujete vetsi jas. Podsviceni displeje se taky da zregulovat na
jas, ktery Vam bude pri hledani tezkych meteoritu vyhovovat.

Neshanejte tedy jinou barvu, ale displej se sviticima znakama.

Takovy displej jsem videl u jakychsi menicu pro asynchronni motory, takze
vim, ze existuji.

Kdysi jsem delal pokusy s polarizacni folii a vim, ze kdyz folii otocim o 90
stupnu, dosahnu presne tohoto efektu. Znaky jsou pruhledne a pozadi je
cerne.

Jirka