Vysilacka MOTOROLA GP 300 prenos dat

Pajpach pajpach
Středa Březen 17 14:35:23 CET 2004

Tak to nahodou vim velmi dobre, ten vetsi je 3,5mm mono a je na externi
reprak, ten mensi je SKORO jako 2,5mm ale ma kratsi spicku a vetsi zarez, a
je na mikrofon, a zaroven se pres nej da ovladat klicovani. Co se prenosu
dat tyce tak primo bez uprav to udela pres tykonektory 1200, s upravama v
zapojeni az 4800, s upravou VF 9600  :-)

Pajpach
pajpach@katedrala.net