Re: Laboratorni zdroj

radek kasal radekkasal
Středa Březen 17 14:35:22 CET 2004

Bylo by mozne nekde konstrukci videt? Podobny napad jsem mel take,
chtel jsem z toho 10A. Narazil jsem na ruseni od predstabilizatoru a
ucinnost si vzala take par desitek procent. U trafa na 30V/10A jsem
se nedostal pres 20V a 10A stab vystupu.

Radek

Reklama:
Kam do kina ci divadla? http://kultura.seznam.cz