Eagle - rotace pouzder

Jaroslav Lukesh lukesh
Středa Březen 17 14:35:22 CET 2004

Ja eagle taky moc nepouzivam, jenom jako doprovodny nastroj ke konicku :) -
je skvely s plottrem :)

P?i rotaci o 45st se vam nektere nohy dostanou mimo rastr a tim jsou
unrouteable. Resenim je udelat si v editoru pouzder takto natocene pouzdro
s poznamkou o pouziti jemnejsiho rastru. Za 20-30min uceni budete pouzdra
delat behem 15-30min bez problemu sam. V knihovnach byvaji taky obcas chyby
(JPP).

Zdravi JL.

Odes?latel: Elatec - Radek Pulpan <pulpan@elatec.cz>
Narazil jsem na tyto problemy: P?i umistovani pouzder na desku nevim,
zdali-li jde rotovat pouzdro i o jiny uhel nez 90?. U ctvercovych QFP
pouzder je nekdy vyhodnejsi je flakat pod 45?.  P?i rotaci se mi toci
pouze o 90 a nevim jak ho donutit na jiny uhel.