Laboratorni zdroj

Jiří Krul jKrul
Středa Březen 17 14:35:21 CET 2004

Take neco takoveho stavim a resim to takhle, 2x OZ + 7x LM395.
Prvni OZ slouzi pro nastaveni vystupniho napeti.
Druhy OZ pro nastaveni vystupniho proudu.
Tepelnou a proudovou pojitku jiz obsahuji LM395.
Cele to ridim ADuC812.

Doplnil jsem elektronicky rizenou zatez a s trochou sw to funguje (doufam,
ze bude) i jako inteligentni nabijecka kde ceho.

Je to jednoduche,
Je to prakticky (skoro) neznicitelne.
Nema to "zadne" kapacity na vystupu.
Podle poctu pouzitych LM395 lze postavit zdroj od 2 do X amper, v mem
pripade 10A.
Lze to ridit i z PC.

Pokud bude zajem mozna jednou udelem dokumentaci a nekam to hodim.

J.K.