Laboratorni zdroj

jiri@bezstarosti.cz jiri
Středa Březen 17 14:35:21 CET 2004

Jen to jeste nema jednu vec a to akumulator :).

Ja mam ve zdroji 12V aku pouzivany v UPS.
Kdyz se nekam jde neco predvadet, beru
zdroj ssebou, protoze uz se mi taky stalo,
ze na miste nebyla ani jedna pouzitelna
zasuvka :(. Je to sice o ten aku na hmotnost
tezsi, ale clovek to leckdy oceni - treba
kdyz potrebujete neco venku. Taky to uz
jednou hodilo pekny efekt, kdyz si vsimli,
ze zdroj neni v zasuvce a cele to bezi :))).

Ja tam ten aku soupl taky ze byl "plonkovy",
jinak bych ho tam asi tenkrate nedaval,
ale ted jsem rad, ze tam je :).

Ale zase nemam ovladani z PC.

--
Jiri Bezstarosti

-----Original Message-----
From: MK [mailto:info@mcu.cz]
Sent: Thursday, September 05, 2002 7:52 AM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: Re: Laboratorni zdroj

Nestihl jsem "polidstit" vlastni zdroj, tak alespon konstrukce z Elektroru
http://www.mcu.cz/modules/news/article.php?storyid=172
Ta moje obluda je v analogove casti velmi podobn?, pouzivam stejnou
koncepci, jen tech zhednoduseni jsem si tolik nedovolil :-))

S pozdravem
MK

http://bazar.mcu.cz
http://www.mcu.cz