SW pro nahrani RS 232 do souboru

craycz@email.cz craycz
Středa Březen 17 14:35:20 CET 2004

>Aha, tak ono to s tou rychlosti nebylo az tak akutni :-))

Mozna bych se mohl zeptat soukrome, abych vypadal chytrejsi,
ale razim zasadu uprimnosti, tedy se zeptam verejne :).

Jak pracuji synchronni SRAM (predpokladam ze ty ze starych MB
PC jsou asynchronni) ? Ja na to koukal (jako husa do flasky)
a docela se mi zdalo, ze by se "pri trose snahy" dala vyuzit
i jina SRAM jako "bezna" SRAM se signaly /OE /WE a /CE.
Brani tomu neco, nebo to nejak sikovne lze ci nelze ?

Jeste nedavno jsem si pod pojmem SRAM totiz predstavoval
jen to, co se da vytahnout z MB PC a jak jsem se v tom
zacal prohrabavat, pripadal jsem si mezi temi typy jako
buldozer, ktery hrne vsechno pred sebou a do hlavy nic :(.

Muzete pane Kostomlatsky byt k nam tak moc hodny a trochu
nam to lidsky vysvetlit ? Myslim ze nejen mne by to pomohlo.
Snad nejsem jediny, kdo tady ma jeste dost mezery a nejak
se mezi rozdily ve SRAM neorientuje.

Diky moc

--
Jiri Bezstarosti