Rychle SRAMky

Pavel Krejci krepa
Středa Březen 17 14:35:20 CET 2004

> Jak pracuji synchronni SRAM (predpokladam ze ty ze starych MB
> PC jsou asynchronni) ? Ja na to koukal (jako husa do flasky)
CACHE ze starych boardu jsou asynchronni.

> a docela se mi zdalo, ze by se "pri trose snahy" dala vyuzit
> i jina SRAM jako "bezna" SRAM se signaly /OE /WE a /CE.
> Brani tomu neco, nebo to nejak sikovne lze ci nelze ?

Synchronni sampluji uroven ridicich sygnalu pri nabezne (ty co
jsem koukal) hrane hodinovych pulsu. Cili potrebujete minimalne
ty pulsy. Pak uz se to chce kouknout do diagramu, zda to pujde
ci ne. Ono je tech synchronnich jeste nekolik typu...

Ted delam, chtryho, protoze jsem musel prolezt par datasheetu :o))

> Muzete pane Kostomlatsky byt k nam tak moc hodny a trochu
> nam to lidsky vysvetlit ? Myslim ze nejen mne by to pomohlo.

Ale verim, ze pan Kostomlatsky to ma zmaknute lepe. :o))

Pavel Krejci