Dotykova klavesnice

Pajpach pajpach
Středa Březen 17 14:35:20 CET 2004

tomu se rika TOUCHSCREEN vyrabi se to dokonce schvalne na velikosti
grafickych displeju, protoze se to s nimi v 95% pripadu pouziva :-))
nabidka je opravdu velmi siroka, zalezi na presnosti (4 nebo 8mi dratove
provedeni) a  velikosti.
cena je vzhledem k cene displeje mala. sveho casu mi to nabizeli tusim v
www.koala.cz i s CB displejem 320*240 kolem 3tis Kc. samotny za nejakych 18
stovek.