kazeta DAT - mirne OT

VA Elektronik - Andel Vladimir ing. vaelektronik
Středa Březen 17 14:35:18 CET 2004

O tech stolnich datkach vim, ze je muzikanti pouzivaji. Kamarad, fonoamat?r
ma uz mozna 10 let prenosnou datku a neda na ni dopustit. Jenze je to velke
a docela to zere baterky. Nevim, jestli se to v malem prenosnem provedeni
jeste dela. Nakonec i rozhlasovi reporteri dnes pouzivaji minidisky, na
reportaze je to idealni. Jezdim na souteze od fonoklubu, kde se delaji
reportaze. Drive jsem pouzival historicky cenny magnetofon Uran upraveny pro
rychlost 19 a s kompletne prekopanou elektronikou. Strihani pomoci nuzek a
lepici pasky. Co me na minidisk nalakalo, je moznost okamziteho strihu. To
datka opravdu neumi. Jenze ted vidim, ze je to opravdu nouzovka. Bez
pocitace se poradne strihat neda. Muzete se podivat na
www.atlas.cz/www/fonoklub .
Andel