Ctecka caroveho kodu - zapojeni konektoru?

"Zíka Aleš, Ing." Ales.Zika
Středa Březen 17 14:35:17 CET 2004

> Jeste neco: neexistuje na PC nejaky program, ktery by s
> takovym scannerem
> umel komunikovat a umel ho otestovat? Opet vychazim z
> predpokladu nejake
> "unifikovane komunikace" - treba je ale mylny... Jinak
> scanner se zda byt
> nejaky starsi Datalogic, je vzhledove podobny typum DLC6065
> nebo DLC6165

	"Testovaci program" je Hyperterminal nebo Term90 a koukat, jestli z
toho neco leze.
	Kdysi jsem s temahle scanerama delal a u vetsiny se nastaveni
provadelo tak, ze k tomu byla knizecka se spoustou carovych kodu, ktery po
precteni nastavily urcity parametr (u pultovejch scanneru byla docela
pakarna, kdyz bylo na strance pet kodu pod sebou, jak ty ostatni dlanema
zakryt, aby precetl jen ten jeden :-). Timhle se nastavovalo upln? vsechno -
jaky kody ma cist a jaky ne, parametry protokolu na RS232, jestli ma ke kodu
pridavat nejaky prefix (aby se poznalo, ze to prislo ze scaneru, spousta
firem to resila tak, ze vyrobila rezident, kterej cetl COM a cpal to do
klavesnice, takze se nemusel upravovat program, aby umel cist COM) a
podobne.
	Ze by to slo nastavait po seriovce silne pochybuju. Bez ty knizecky
mate dost smulu, jak uz nekdo psal, zkuste se obratit na nejakou firmu,
ktera se tim zabyva, treba vam ji pujci.

			Ales Zika
			Pelhrimov

			e-mail: Ales.Zika@pel.br.ds.mfcr.cz
				  Ales.Zika@seznam.cz