DA prevodnik

jiri@bezstarosti.cz jiri
Středa Březen 17 14:35:17 CET 2004

Skoro jsem se lekl, ze uz to je v konfere,
kdyz to jeste pisu :))).

Tedy uz jen doporucim zkusit i jine MCU, sposta
z nich ma ADC integrovane a jsou za rozumne ceny.
Prikladem treba:

PIC16F87x, uPD78F9177, ATTINY15L - oba tri s FLASH :).
Ale vsechny tri jsou vyrazne lacinejsi nez zminene
ADuC8xx (ale ty zase maji i DAC).

Ten seznam by ale mohl byt dost dlouhy :).
Nekdy se vyplati pouzit misto DAC PWM - obcas to staci
a nekde je to i vyhodnejsi.

Nicmene je moc fajn umet sahnout po vice typech MCU,
protoze se pak da vybrat nejen od jednoho vyrobce,
ale proste ten nejvhodnejsi do aplikace. To je take
duvod, proc se porad ucim.

--
Jiri Bezstarosti

-----Original Message-----
From: Ing. Pavel Poucha [mailto:papouch@papouch.com]
Sent: Friday, September 06, 2002 9:56 AM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: Re: DA prevodnik

Dobry den,

zrovna vcera jsem tu psal o TLC7524, ten by Vam mohl vyhovovat (8 bitovy).
Je to uz taky dedecek, ale napajeni ma jen jedno. Opacne (pokud Vam staci 8
bitu) zkuste treba AD0804CN (maji v GM). Pro vice bitu a pomala mereni pak
muzete pouzit AD7705, nebo ADu812, 816, 824. V konferenci je hodne lidi, co
s nimi pracuji.

Ale je plno jinych moznosti, to jen tak vybiram, s cim mam dobre zkusenosti.

S pozdravem
Pavel Poucha

M?te-li chu?, nav?tivte na?e str?nky http://www.papouch.com