Meric vykonu

Michal krestan
Středa Březen 17 14:35:16 CET 2004

> Zdravim,

> rozhodl
> odporu
> chtel
>
> primo s AD8313 pocita meric vykonu na
> http://www.qsl.net/n9zia/wireless/ps/LED_sig_meter.ps
> - tohle se mi velice zalibilo, akorat zatim troskotam na tom, co
> s tim dal - ten LED bargraf neni ono, chtel jsem tam taky
> nejaky A/D a vystup do notebooku....
>
> S tim A/D jsem uz uvazoval i o necem hotovem - pred nedavnem tady
> probehla zminka o DRAK4, ale zda se mi skoda pouzivat jen 1/4 nejakeho
> zarizeni :-))

> [...]
Ja mam postaveny meric VF vykonu (ale bohuzel neni uplne dodelana digital
cast, tedy spise neni uplne dopsany firmware). Pro detekci mam diodovou
sondu pro rozsah do 18GHz a mereni rozsah s pouzitim ADC je 10dBm az -60dBm.
ADC je sigma-delta AD7708 (ted nevim, jestli jssem se nespletl s AD7718), je
to ten 24bitovy a linearizace je v dvou krivkach v 64kB FLASH.

        Michal