LCD - chyba v komunikaci?;Znicen?

Marek Pavlů marekpavlu
Středa Březen 17 14:35:15 CET 2004

Zdravim

Podarilo se mi velice levne sehnat dva LCD 16x2
s radicem KS0066.
Zajimalo by mne, zda se pri zapnuti nebo komunikaci chovaji
nejak zvlastne.

Ja osobne to vidim tak, ze puvodnimu majiteli daly
PaPa a odesly do vecnych lovist.

Jeden kus se chova tak, ze po zapnuti napajeni se objevi
vlevo na prvnim znaku kazdeho radku svisla carka, ktera
zda se, ze blika.
Ale po chvili se ztraci kontrast a neni videt vubec nic.
Komunikace nefunguje.
Zkousel jsem i zapojovat dolni 4b. na zem/vzduch.
Proste nic.

Zkousel jsem jen komunikaci 4b. a to s programem
z hw.cz a nic. Zapojeni na LPT je spravne, mam jej ozkouseny s
Epson a LM20A21(Sharp? Myslim ze ano).

Pak je tu druhy kus, ktery zase na zacatku sice zobrazuje, ale
dosti divne. Rozsviti celou pravou polovinu a
po chvili se ztraci kontrast jednotlivych pixelu.
Nakonec neni videt nic.

Zvlastni mi ale byla spotreba.
Vstup Vee jsem nastavoval v rozmezi (0-5)V
a ten prvni bere porad 70mA, druhy od (10 - cca 80)mA

No asi jsem narazil, co?
Jestli to jsou zmetky poniceny, tak mne jen tesi, ze jsem je nevybral sam.
Ale maji na sobe hrde napsano "TESTED".
Sice by asi byla moznost sehnat svaba(neni to kapka),
ale otazka je kde a za jake ceny.

Marek Pavlu