PLL, kmitoctova synteza

Cihak@dkv.lbc.cdrail.cz Cihak
Středa Březen 17 14:35:14 CET 2004

Smerem dolu nevim, smerem nahoru je vyzkouseno, ze pri 6,4MHz (100kHz krok)
funguje tak asi kazdy druhy obvod. Radsi jsem sel cestou oscilator 32MHz a
delicka deseti. Pokud potrebujete mensi krok, podival bych se po jine
delicce.

	Martin - OK1UGA

-----Original Message-----
From: Vaclav Peroutka [mailto:vaclavp@s3group.cz]
Subject: Re: PLL, kmitoctova synteza

Mnojo, dobre, ale pro mensi krok ?

Dival jsem se do datasheetu, tam je skutecne jako minimum tech 3.2MHz.
Znamena to, ze kdyz tam dam krystal treba 2MHz, tak ten obvod nepojede
(tzn. ze ovbod ma nejake dynamicke pameti)? Nebo to je 3,2MHz pro ten
dany rozsah ?

Rekneme ze s 1MHz krystalem by byl krok kolem 15,6kHz a rozsah
16MHz-300MHz. Ale fungoval by ten obvod vubec, ci nikoli ?

VP