Cipy DALLAS a distributori

jiri@bezstarosti.cz jiri
Středa Březen 17 14:35:14 CET 2004

Ahojda, zdravim vsechny v konferenci!!!
Muzete mi, prosim, poradit vyrobce tohoto motherboardu?: Letos v
Holicich jsem si zakoupil (za 500Kc) desku pro Intel Celeron (byl
jsem informovan, ze neni pro nove Celerony nad 1GHz, tj. ne pro
Tualatin), jenze nevim od jakeho je vyrobce a pomalu ani neznam
jeji typ. U kamarada jsem ji zkousel s Intel Celeronem (PGA370)
500MHz a 133MHz RAM DIMMY a behala slusne. Ovsem nevim, jake jsou
jeji limity a nevim, pod cim ji mam hledat na Internetu. V levem
dolnim rohu na zadni strane teto desky je napsan retezec 7XZA a u
prvniho ISA slotu je zase 7XV (kdo se v tom vyznat?). Cipova sada
je od firmy VIA (na hlavni chipsetovy svab kvuli chladici
nevidim, ale na druhym je napsano: VT82C596A, dival jsem se na to
na Internet, ale tam jsou jenom desky s ruznymi vlastnostmi),
jinak je deska osazena: 2xISA,4xPCI,1xAGP,2xDIMM,ATX, a socket
370 (P370). Slysel jsem, ze se da deska urcit podle FCC ID, ale
na tz desce toto cislo nikde nemohu najit, prestoze je na celni
strane napsano FCC Tested for home or office use.

A proto Vas zadam, pokud nekdo ma udaje k teto desce, popr.
jejiho vyrobce, at mi napise.

Moc dekuji, IntEx (Jan Madle)

?ena v centru pozornosti na http://zena.centrum.cz