CodeVisionAVR

Pavel Hudecek pavelhudecek
Středa Březen 17 14:35:13 CET 2004

Dobry den,
vazeni pratele mam prosbu, chtel bych si koupit tri zahranicni knizky, ale
hledam optimalni zpusob jak na to. Muze mi nekdo poradit: 1. kde se v Praze
objednava zahrnicni literatura a jak dlouho to trva, 2. vsechny jsou vcetne
exkluzivnich slev na amazon.com, ale nevim jak to chodi a jak je to s
placenim, clem a postovnym (muzu platit pouze v hotovosti) - zajimave je, ze
na amazon.com vychazi cena v USD daleko lepe nez na nemecke pobocce
amazon.de, kde je zjevne o 1/3 vyssi puvodni markova cena, ale dnes prepsana
do euro - no chudaci nemci ... je to mozne koupit na me, jako platce nebo na
fakultu jako neplatce, ktera je ze zakona vyjmuta z placeni cla a DPH pri
nakupu majetku pro vyzkumne ucely ze zahranici.
Kdyby to pro nekoho z Vas byla rutina a chtel by helfnout, moc by mi tim
pomohl, zaplatil bych predem cash ...
Hezky den, Simon Cihelnik