Spektrometr

Sula Milos milos.sula
Středa Březen 17 14:35:12 CET 2004

----- P?vodn? zpr?va -----
Od: <jiri@bezstarosti.cz>
Komu: <hw-news@list.gin.cz>
Odesl?no: 10. z??? 2002 10:29
P?edm?t: RE: Zase krystal tentokrat 40.685MHz ( hledani v archivu )

> Pritomni modelari jsou radi, ze Vase "garaz" uz mlci,
> ale nechtel jsem to kolegovi vypalit tak drsne.
Musim Vas rozesmutnet. Moje garaz nemlci, protoze neni moje :o))
Jinak plne chapu Vas postoj. Ale tohle neni nejaky bastlirsky
pokus. Otevirani ke garazi na tomto kmitoctu jsem videl uz
docela hodne a vsechny byly na tomtez kmitoctu 40.685MHz.
Je to takovy ten tip s 10mistnym DIPswitchem, ktery seriove
vysle data. Dosah nema vic nez 10m (ani pri nove baterii).
Takze snad to tolik tem modelarum nevadi. Ma to na sobe
i nejakou homologaci:
CE (neco souvisejici s evropu??) potom v ramecku orlici
a svisle HZT - tedy asi nemci.
Vyrobce Weller electronic.

Uznavam, ze CTU na tom neni. :o(((

Nedalo mi to a podival jsem se do GL30/R/2000
a tam je 40,660 - 40,700 MHz jako ISM pasmo s 10mW ERP.
Cili to asi ten ovladac splnuje.

Pak existuje GL15/R/2001 a tam je kanal 40,685 MHz
pro vsechny druhy modelu, vyko 100mW........

> Ale uz je to venku. Mozna ze to "nasobi" ten kmitocet
> kam patri, tedy treba je to jen zbrkly soud.

Na krystalu je HKC 40.685
Na homologacnim razitku dlakace je taky napsano 40.685MHz.
Takze to asi vysila na tech 40MHz.
Jak poznam na ktere harmonicke je ten krystal nabrousen?

Diky
Pavel Krejci