RE: Fotocitlivé desky na pl.

jiri@bezstarosti.cz jiri
Středa Březen 17 14:35:11 CET 2004

Taky jsem se bal, ze to s tim sklem nepujde,
ale fakt tomu nevadi a krasne pritiskne
tu folii k desce. Je silne 3mm, tedy spise
tenci - mozna to ma take pozitivni vliv i kdyz
tlustejsi by se mi libilo vice - lepsi zatizeni,
kdyz by bylo tezsi. Ja bych myslel, ze to sklo
proste neco nepusti, ale asi ne zdaleka vsechno.

--
Jiri Bezstarosti

-----Original Message-----
From: zaloha [mailto:zaloha@volny.cz]
Sent: Tuesday, September 10, 2002 6:51 PM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: Re: Fotocitliv? desky na pl.

... a osvetluji horskym sluncem pres sklo,
> ktere pritiskne ty folie k desce. Vyzkousel jsem,
> ze 4 az 5 min je akorat pri 30cm vzdalenosti, ale
> to je jiste zavisle na pouzitem "svitidle".

A to sklo "nezere" UV slozku zareni? Vzdycky jsem mel za to, ze ano a pak by
jaxi nemelo smysl pouzivat to horske slunce... Muze se k tomu vyjadrit nekdo
z pritomnych, nejlepe nejaky fyzik ci optik? Asi by taky bylo zajimave, na
jake slozky je vlastne citliva ta emulse (rekneme POSITIV 20)....

Diky

Jirka