elektroliteratura ze zahranici

Ales Prochaska prochaska
Středa Březen 17 14:35:10 CET 2004

Je to uplne jednoduche. Na amazon.com kupuju knihy proste tak, ze si
ji vyberu, udam adresu do prace (cili kde jsem pres den), opisu jakesi
udaje z platebni karty a do tydne ji tu mam. Pouzivam takovou kartu
(od Komercni banky) ktera fyzicky neexistuje, ma pouze cislo a jakysi
overovaci kod a je urcena specialne pro placeni po internetu. Pouzit
ovsem lze libovolnou kartu kterou lze platit v USA - zalezi jen na
odvaze. Amazon.com je pravdepodobne bezpecny, takze te odvahy moc
potreba neni. Clo jsem jeste nikdy neplatil, postovne se holt zaplatit
musi, ale da se to prezit - ostatne v cene tech knih se skoro ztrati.
Ruzne "levne" zpusoby kupovani jsem nezkousel, pripada mi to ponekud
prekomplikovane a casove narocne.

Mimochodem, fascinuje me jejich zpusob baleni knih: jsou v krabici, v
niz je volny prostor vyplnen nafouklymi igelitovymi pytliky, ktere
nesou jmeno vyrobce: Sealed Air Corporation.

Ales Prochaska