Trafo v sitovce

Jan Rehak Jan.Rehak
Středa Březen 17 14:35:10 CET 2004

Zdravim,

Nevim proc je v CR tak rozsirena vlastnost, ze kdyz nekdo neumi hledat,
tvrdi, ze z nekdo neco stahnul a udelal z toho komercni projekt... (=
dale to rozviji a nabizi dalsi volne verze, misto toho aby kupoval
hotove bedny treba od Lantronixu.. - nic proti Lantronixu, jsou dobri,
jen tu do toho nikdo nevidi...)

Jedine co tam neni jsou primo na kliknuti katalogove listy, protoze
jejich zverejnovani na Internetu je problematicke (traffic, prava..) ,
jsou proto jen na nasich Ethernet CD a na CD k vyvojovemu systemu
Web51..

Na http://Web51.HW.cz je stale jeden z nejlepsich popisu fyzicke
realizace Ethernetu a vrele bych doporucil vsem clovickum, co mi pisou
jak to funguje, aby se napred obtezovali kliknout si do leveho menu v
tom WEBu a precist si to v cestine...

Krome toho prodavame i za cca 500 Kc jenom sadu TRAFO + RTL 8019AS + MAC
adresa pro bastlire. Prodelavam na tom kalhoty, protoze je "kradu"
kolegum z napocitaneho mnozstvi do vyroby, protoze je musime brat po
tubach a vzdycky se spatne odhaduje kolik toho kdo bude chtit...

Samozrejme budu ale radeji, kdyz usetrite 180 Kc a sundate si je ze
sitovky... :-)

Takze priste prosim zkuste si napres precist co je k dispozici a pak
nekoho verejne "osocujte".. PS: Prosim zadne FlameWar - vse v pohode,
jen zkuste priste napred hodinu hledat a teprve pak neco tvrdit...

Hezky Den
                                                   Jan Rehak

Email : Jan.Rehak@HW.cz
WWW   : www.HW.cz / www.HW-server.com