Re: Fotocitlivé desky na pl.

ing.Jaroslav Kotlaba kotlaba
Středa Březen 17 14:35:08 CET 2004

> chci se zeptat na programek kalkulacky pro PC.Nemyslim vsak normalni
> vedeckou kalkulacku z WINDOWSu.Potreboval bych neco lepsiho.

Nedavno jsem narazil na
http://www.gemtree.cz/prog_mat.htm   simul?tor TI59.

Take existuje simulator graficke kalkulacky Casio - nabizi to na svych
strankach nejaky obchod v Nemecku pobliz nasich hranic.
TI na svych strankach nabizi ke stazeni simulator jejich graficke
kalkulacky.
Zkusil jsem si je stahnout, nejak funguji, ale bezne jsem je nepouzival,
takze dalsi rozumy ze mne nevytahnete.

Odkazy na tyto stranky jsem mel na pocitaci, ale jednou, kdyz jsem nebyl v
praci, tak si spravce site zamanul, ze mi preinstaluje Windows....
Mozna, kdybych dlouho hledal v ruznych CD-ROM, ktere si obcas nechavam
vypalit jako zalozni...

Jinak existuje stranka
www.kalkulacky.sk,
kde byste mozna uspel.