Re(2x): LPT1 - Win95

_ Vicek Radek vicek.radek
Středa Březen 17 14:35:08 CET 2004

>Krome toho prodavame i za cca 500 Kc jenom sadu TRAFO + RTL 8019AS + MAC
>adresa pro bastlire. Prodelavam na tom kalhoty, protoze je "kradu"
>kolegum z napocitaneho mnozstvi do vyroby, protoze je musime brat po
>tubach a vzdycky se spatne odhaduje kolik toho kdo bude chtit...
>
>Samozrejme budu ale radeji, kdyz usetrite 180 Kc a sundate si je ze
>sitovky... :-)

Ono je to ale popravde receno potreba "umet sundat" a pokud se nekdo
na to moc neciti, jiste ho sada od Vas prijde lacineji nez 5 pokusu
o sundani :))). Je to proste vec k rozhodnuti a jiste musim uznat,
ze schopnost tyto veci dodat je jen chvalyhodna. Tedy nic proti
a jiste do nejakeho profi vyrobku v par ks davat "sundane" veci
nebude prilis to prave.

Proste o sundavani ze sitovky jsem psal jen pro doplneni a je mi i jasne,
ze reakce Honzy Rehaka se mne primo netyka :). Kdyz se Vam jako mne vali
mimo novych jeste nekolik dalsich sitovek vytahanych ze starych PC bez
uzitku (s ruznymi chipy), jiste Vas nemuze napadnout nic jineho nez to
proste sundat :))).

--
Jiri Bezstarosti