VGA z jednocipu

jiri@bezstarosti.cz jiri
Středa Březen 17 14:35:07 CET 2004

O nic neslo, z me strany melo jit o humor meho
stylu, ale zkusme byt konstruktivni.

Ono kdyz si to nechate vyvinout a vyrobit v mnozstvi
1ks u mne, take to nebude za cenu cisteho jednochipu :).
Tedy je znacny rozdil koupit hotove, nechat vyvinout
a vyrobit nebo navrhnout a postavit si sam.
A upozornit na moznost koupe "hotoveho" tedy neni
od veci a tady to bylo myslim na miste.

Ktere casti jsou nutne pro konstrukci funkcniho
celku by mne take zajimalo a mozna by nam mohl
pan V. Pohnetal dat nejaky zakladni prehled,
co je nutne vsechno koupit, aby z toho byla
provozuschopna "masina" pro ruzne druhy aplikaci
(tady pro pozadovany ucel) za co nejnizsi cenu
a napsat i tu cenu, at to vsichni nemusime hledat
a studovat zvlast. Pak bude jasne, ze puvodni
tazatel uvidi - mame to a to za treba 6000 a
bude Vam to delat to a to. To by byla superodpoved.

--
Jiri Bezstarosti