VGA z jednocipu

craycz@email.cz craycz
Středa Březen 17 14:35:07 CET 2004

Zdravim

muzu vam darovat WD90c20,90c24,90c64  mam jich nekolik kusu jeste z dob servisu NB
a stim lze uvedene zarizeni postavit, taky by jsem urcite nasel zapojeni pred lety jsem se podilel na navrhu podobneho zarizeni

David Kucera
Vyzkum a vyvoj HW
ISA,PCMCIA,DIMPC,USB,VHDL,PIC,ASM,X51

Ke Stadionu 804
Praha -Cakovice
196 00
tel:02/83930742
tel,fax:02/83930890
GSM:0728/719 427
GSM:0724/169 481

> --- P?vodn? zpr?va ---
> Od: jiri@bezstarosti.cz
> Datum: 11.09.2002 14:17:30
>
> O nic neslo, z me strany melo jit o humor meho
> stylu, ale zkusme byt konstruktivni.
>
> Ono kdyz si to nechate vyvinout a vyrobit v mnozstvi
> 1ks u mne, take to nebude za cenu cisteho jednochipu :).
> Tedy je znacny rozdil koupit hotove, nechat vyvinout
> a vyrobit nebo navrhnout a postavit si sam.
> A upozornit na moznost koupe "hotoveho" tedy neni
> od veci a tady to bylo myslim na miste.
>
> Ktere casti jsou nutne pro konstrukci funkcniho
> celku by mne take zajimalo a mozna by nam mohl
> [...]

Dom?c? spot?ebi?e a elektronika za ak?n? ceny ? slevy a? 50 %.
Klikn?te na: http://www.obchodni-dum.cz/index.phtml?prov=54&akce=yes