Re: Fotocitlivé desky na pl.

VA Elektronik - Andel Vladimir ing. vaelektronik
Středa Březen 17 14:35:05 CET 2004

Ja sice pouzivam jen holou vybojku bez vrchniho skla, ale na tistak davam
2mm sklo a prodlouzeni expozice je zanedbatelne. Kdyz jsem pouzival
plexisklo, casem se jeho povrch rozpadal (zmatnelo, chytalo spinu a nedalo
se vycistit).Jeden kamarad pouziva vybojku s luminoforem, sklo ze stare
televize Manes (5 mm?) a taky mu to funguje. Oba pouzivame desky z GM. Takze
jsou urcite citlive i na viditelne svetlo. Mozna jen na modrou a mozna na UV
vice. Zarovkou to nekdo nezkousel exponovat?
Andel