Re: [OT] Hex editor 16bit

radek kasal radekkasal
Středa Březen 17 14:35:05 CET 2004

Mam dobre zkusenosti s UltraEditem - pod 32b Win. Na W3.11 neznam nic
lep?iho ne DE - DiskEditor z baliku Norton Utility. Na FAT disku tim
udelate velmi konfortne vsechno - POZOR i zrusite disk. Ma to tu
krasu ze i spatky ruco vytvorite.

Radek

Dne 11.?z????2002, <hw-news@list.gin.cz> napsal:

> Vcera jsem asi hodinu hledal nejaky hexadecimalni editor souboru (ted nemyslim HEX souboru pro programamtor ale jakychkoliv souboru), ktery by fungoval jako rozsireni File Manageru (W3.11). Mam utkvelou predstavu, ze jsem na nej uz nekde narazil, ale jako by se po nem slehla zem. Diky za kazde nove URL :-)
>
> J. Hanzal

Reklama:
Prekvapive dobry signal! Presvedcte se v Oskar Testu ...
http://www.oskarmobil.cz/oskartest