Meric vykonu

Cihak@dkv.lbc.cdrail.cz Cihak
Středa Březen 17 14:35:04 CET 2004

Toto neni nerealne, ale musi se to udelat uplne jinak.
Muselo by se vyrobit normalni radio pro 2,4GHz a teprve vystup z
mezifrekvence zpracovat necim podobnym jako je nize uvedeny merak. Signaly z
anteny jsou mnohem slabsi, nez zpracuje uvedeny merak. Navic by meril i vse
ostatni, co se na antenu nakmita. Brzy (doufam) by se na mem webu mela
obevit dokumentace toho meho Spektralniho analyzatoru. Tam bude merici cast
popsana a pred to by se musel dat konvertor z 2,4GHz. Taky to je cele
popsane v letosnim Holickem zborniku. Na tom webu ale postupne budu
zverejnovat i nove verze jednotlivych modulu, ktere jeste mam v umyslu
realizovat. Adresu te stranky v prave chvili povim.

	Martin - OK1UGA

-----Original Message-----
From: Ji?? Krul [mailto:jKrul@seznam.cz]
Sent: Thursday, September 12, 2002 8:42 AM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: Re: Meric vykonu

Tak me napada, jiz delsi dobu touzim po zarizen umoznujici urcit silu
signalu na konci anteniho svodu ( pasmo 2.4GHz.).
Predstava:
Pripojim detektor k antene, smerovka 24db a vidim silu signalu v db a
pripadne pokud si zadam parametry zdroje i odhad vzdalenosti k zdroji atd..

Je to naprosto nerealne ?

S pozdravem J.K.