ultrazvukovy zvlhcovac vzduchu

Sula Milos milos.sula
Středa Březen 17 14:35:04 CET 2004

Obavam se, ze na jinych frekvencich asi nemaji nic jineho. Prodavaji jen
zvlhcovace vzduchu a piezoelementy maji teda jen pro ne tj. 1-3MHz. Na
zvukove lazne se pouzivaji jine (myslim neco kolem40 - 80KHz a pro
podstatne vetsi vykon ).

Milos

-----Original Message-----
From: hwkonfera [mailto:hwkonfera@seznam.cz]
Sent: Thursday, September 12, 2002 11:02 AM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: Re: ultrazvukovy zvlhcovac vzduchu

> Muzete dat kontakt na tu firmu? Mam tu uz nekolik let rozbity
> zvlhcovac ceske vyroby, ve kterem prave "odesel" UZ menic a ta cena je

> vic nez prizniva.... Sveho casu jsem si nakreslil schema vykonoveho
> oscilatoru z toho zvlhcovace a jestli ho najdu, nascanuju ho a
> poslu... Diky Jirka

Za 100 Kc ?? Tak to me take zajima ...
Muzete mi ty zvlhcovace nejak popsat ? Myslite, ze by tyto
piezorezonatory sly pouzit na velmi male ultrazvukove lazne ? Vyrabi
piezoelementy jeste v jinych (nizsich) rezonancnich kmitoctech ? Pro
jake vykony jsou navrzeny ?

Diky a preji hezky den, Simon Cihelnik