ultrazvukovy zvlhcovac vzduchu

zaloha zaloha
Středa Březen 17 14:35:03 CET 2004

> muzete jeste uvest kolik zavitu ma ta L3 na jakem prumeru jakej drat cca
> ?

To nevim, musel bych to rozebirat - predpokladam, ze postaci nejaka
vykonovejsi tlumivka nejlepe na "trochu VF" a otevrenem jadre, aby se
nepresytila...

a da se nahradit 2SC2908 jinym - u nas dostupnym tranzistorem ?

2SC2908 se da urcite koupit treba v http://www.nedis.cz, krome toho nahrada
je na schematu zminovana; nikdy to s ni ale nemelo takovy vykon - ten
original je dost specificky, tusim ze je napr. hi-beta (najdete si
datasheet). Cele je to - jak tam pisu - hodne kriticke na vsechny mozne
soucasti, byla dost ducharina to hlavne po nahrade shoreleho transistoru
uchodit na nejaky rozumny vykon...

Jestli
> jsem to schema dobre pochopil tak oscilator kmita na rezonancni
> frekvenci toho piezo menice (zpetna vazba z piezo pres 47nF) a do teto
> zpetne vazby je priveden signal z cidla blokujici oscilator.

Jo, tak nejak...

Jirka