Problem s krystalem u PICky

Libor Kavan lkavan
Středa Březen 17 14:35:03 CET 2004

Je rozdil mezi krystaly pro seriovou a paralelni rezonanci,
ale nevim o kolik se pak ty kmitocty lisi pri opacnem pouziti.
Tohle uz se mi zda trochu hodne (myslel bych ze ten
rozdil byva mensi).

Zkuste tedy krystal na 4MHz (nebo co pouzivate bezne) a
zkuste zda kmita na 4MHz, popripade ruzne krystaly.
Pokud tady bude kmitocet sedet s napisem na krystalu,
pak jedine jine krystaly.

O 100kHz s temi krystaly asi pohnout elektronicky nepujde.

Jiny duvod mne nenapada, protoze krystaly se daji "ohnout"
elektronicky za sveho kmitoctu jen o maly kousek.

--
Jiri Bezstarosti

-----Original Message-----
From: Libor Kavan [mailto:lkavan@krkonose.cz]
Sent: Thursday, September 12, 2002 5:57 PM
To: hw-news@list.gin.cz; hw-news@list.gin.cz
Subject: Problem s krystalem u PICky

Zdravim,
mame takovy problem,nevedel by nekdo jak na to? Mam krystal 3.5MHz u
PIC12C508A,ktera generuje presne kmitocty.Program v PIC je OK,ale kmitocty
nesedi proto,ze krystal kmita cca. o 100kHz vys nez by mel :-( A neni mozne
s nim nicim hnout dolu (civky,kondiky) Zkouseli jsme nekolik kusu a vsechny
jsou na tom podobne :-( Nevite nekdo jak na to nez pouzijeme posledni
moznost-ext.oscilator?
S pozdravem           with best regards
                 EZA-TV Vrchlabi
    Libor Kavan               Phone & Fax:+420 438 521 232
    Dlouha 421                Fax:+420 438 521 262
    543 03 Vrchlabi III       mailto:lkavan@krkonose.cz
    Czech Republic            http://www.krkonose.cz/eza-tv