Drsny humor (elektronika).

MK info
Středa Březen 17 14:35:02 CET 2004

> http://www.mcu.cz/modules/news/article.php?mode=flat&storyid=158
>
> Dokazu si velice zive predstavit obliceje lidi, co jim
> to ted lezi na stole. Ja bych se asi smichem neudrzel :))).

No ja jsem se snazil omlouvat sec to slo, ale opravdu v tom z me strany ebyl
zadny zly umysl ani pokus o drsny vtip. To co jsem mel ulozene na disku byla
kopie stranky - respektive kopie prevedena do DOCu, bohuzel bez datumu :-)))

Pro me to je pouceni, na druhou stranu proste neni v mych casovych
moznostech vse odskouset a overit :-)))

Ale pokud to mohu nejak napravit, a sypani popele doted nestacilo, tak je do
mne

Jinak se chysta "P?ipojte si HDD k USB III" - tentokrat vlastnorucne overene
za porizovaci cenu nejakych 500,-

S pozdravem
MK

http://bazar.mcu.cz