RTC na tisiciny sekund

Pavel Krejci krepa
Středa Březen 17 14:35:01 CET 2004

> Tedy mam MCU server znacne v oblibe a neni zadnym
> ucelem Vasi praci nejak hanit. Tolik krasnych materialu
> na jednom miste je proste prima.

Teda Jirko, uz s nim (Milanem) takhle neni k vydrzeni, co neni pro mcu, jako
by nebylo a Ty ho v tom jeste podporujes :)))))))))))))))))))))))) !

> Staci to jako pripadna omluva ? :)

dost bych se divil :))) ... ja treba navrhoval to prejmenovat na
www.nejlepsihwweb.cz, ale neujalo se ...
:)))

> A jeste mne napadlo, jak se psalo v konfere o pripojeni
> HDD k USB, bylo by to mozne i s napajenim z USB, kdyby
> to bylo jedine zarizeni v portu (nebo z externe napajeneho
> USB HUBu) za pouziti notebookovych HDD, kterym staci
> i jen 5V a do pul ampery. Tedy z pohledu zapichnout
> do USB a treba zalohovat by to jiste nebylo spatne a
> ze jsou ty disky trochu pomalejsi by tady take nevadilo.

HUB by musel byt pouze typu high-power port. Jinak by si musel pan kolega
koupit HUB s externim napajenim a tim by jaxi cela vec bozbyla vyznamu :)

Hezky den, Simon Cihelnik