RTC na tisiciny sekund

Jaroslav Lukesh lukesh
Středa Březen 17 14:35:01 CET 2004

| Odes?latel: Pavel Krejci <krepa@seznam.cz>
| >
| Odolnejsi mozna bude, ale urcite si neudrzi presnot 1/1000s za den.
| Podle me uplave.

S takovou presnosti to bude pekny vopruz. Musite totiz dosahnout presnosti
10^-8. Bezne "budiky" maji presnost v okoli 10^-5, ty lepsi pak o rad
vyse(-6), horsi o rad nize(-4).

Kdysi jsem nekde videl generator kmitoctu s presnosti 10-7 rizeny signalkem
z vysilace CT2. AR, ST nebo KTE, ted uz nevim. Dokonce se pri takove
presnosti ani nemusel teplotne stabilizovat, stacilo pockat pul hodiny na
uklidneni fazoveho zavesu.

Zdravi JL.