RTC na tisiciny sekund

Igor Cesko cesko
Středa Březen 17 14:35:00 CET 2004

Zdravim.

Docela delsi dobu mi v hlave lita myslenka,
udelat MCU ci CPU z hradloveho pole. Pri jejich
rychlosti by se asi dnes dala takto "utesat"
velice hezka a rychla soucastka a cele vymysleni
je spise o logice architektury, aby proste byla
co "nejdomyslenejsi".

Nevite nekdo o nejakem sajtu, kde by se neco
takoveho dalo najit ? Neverim ze bych mohl byt
s timhle napadem prvni :). Ja totiz nevim
co bych mel hledat, jinak bych si rekl Googlu,
ale co mne napada je na webu strasne mockrate
a neni to co bych rad.

Treba kdybych to videl, uklidnilo by mi to jeden
prubezny proces v hlave bezici neustale na pozadi
:))).

--
Jiri Bezstarosti