mp3

Igor Cesko cesko
Středa Březen 17 14:35:00 CET 2004

Dobry den,
protoze se zajimam o pole Xilinx, cetl jsem uz par aplikacnich
listu o teto problematice. Strucny zaver je, ze temer do kazde
soucastky je mozne nejaky mikrokontroler vestavet. Do nejlevnejsi
XC9536 se vjdou dve male jednotky, ktere maji 8mi bitovy adresni
prostor (celkem 256 adres). Druhym extremem je procesor LEON,
ktery je v soucastce XCV400 a je kompletni implementaci procesoru
SPARC. Staci si jen vybrat. Na www.xilinx.com je spousta informaci.
Zalezi na tom, jake mate vyvojove prostredi, z webu je stahnutelne
volne WebPACK, ktery take pouzivam.
S pozdravem
Ondrej Jakubcik

Dne 13.?z????2002, <hw-news@list.gin.cz> napsal:

> Dobry den,
>
> v casopise ELRAD pred asi 5 rokmi vysla seria clankov zaoberajuca sa prave
> tymto. Boly tam uvahy o instrukcnej sade, vykonavanych operaciach a pod.
> Realizovane to bolo s GALkami. Bolo to skor myslene na vyuku. Ako namet by
> to bolo vhodne (mozno si tie rozlietane myslienky sadnu :-).
>
> Richard Kaliciak.
>
> -----Urspr?ngliche Nachricht-----
> Von: jiri@bezstarosti.cz [mailto:jiri@bezstarosti.cz]
> Gesendet am: Freitag, 13. September 2002 15:15
> An: 'hw-news@list.gin.cz'
> Betreff: MCU (CPU) z hradloveho pole.

> [...]

Reklama:
Prekvapive dobry signal! Presvedcte se v Oskar Testu ...
http://www.oskarmobil.cz/oskartest