Tester krystalu - was: Re: Re[2]: Problem s krystalem u PICky

Jaroslav Lukesh lukesh
Středa Březen 17 14:34:58 CET 2004

| Odes?latel: Jiri Bezstarosti <jiri@bezstarosti.cz>
| Mam takovy dojem, ze abychom se vymanili z ruznych dohadu,
| bude asi nejlepe postavit dva oscilatory s tranzistorem a to
| jeden pro paralelni a druhy pro seriovou rezonanci a zmerit

Chtel jsem si prave udelat jednoduchy tester krystalu (nebot z ruznych
srotu se mi jich seslo vice), ale z rychleho hradla a k citaci (ten si taky
musim udelat, zatim mi stacil sluch nebo osciloskop :). Nicmene jsem vubec
neuvazoval o paralelnim a seriovem provozu krystalu. Protoze o tomto zrovna
nic nevim, mohli byste nekdo dat k dobru tip na takove jednotranzistorove
testery?

Diky moc, zdravi JL.