VGA a jednocip (!dlhe!) - PS

waclawek jan wek
Středa Březen 17 14:34:55 CET 2004

Aha, a samozrejme som zabudol to, kvoli comu som to pisal:
- pripojit ISA VGA kartu na jednocip je VEEEELMI problematicke - rozbehne sa
len po inicializacii (zapisom vselijakych konstant do roznych registrov) a na
to NIE JE standard (defacto standard je BIOS na karte, co vsak samozrejme
vyzaduje mat procesor triedy '86 - mimochodom, v tych registroch je poznat
podmnozinu, ktora pochadza zo spomenutej 6845 - ta Motorola ma nieco do
seba!), datasheety sa velmi zle zhanaju (ak vobec su) a ak sa vam podari
rozchodit jeden (napr. cra*knutim BIOSu a prepisanim pre jednocip), tak na
iny to uz nepojde.
Vyskusane (bohuzial).

Jano Waclawek