Problem s AVR

senko jan student
Středa Březen 17 14:34:55 CET 2004

Podobne jsem to resil i ja u zaznamniku Panasonic. Bohuzel se
nejednalo o dlouhodobe reseni, neb gumicka odesla po 3 mesicich.
Vytahala se. Kdyz jsem to mel rozebrane po treti, tak uz jsem tu
original gumicku koupil. Cca 50Kc a pul dne prace - cesta tam, cesta
spatky.
 Nevim jak, ale za komancu znamy otce dokazal gumicku vyrobit presne
na miru. To uvadim pro nouzi nejvetsi, jako potvrzeni toho, ze to
jde.

Radek

Reklama:
Jak si stoji kurz koruny? http://kurzy.seznam.cz