Kvalitni OZ

hwnewskonference hwnewskonference
Středa Březen 17 14:34:53 CET 2004

OA primo pro praci s mustky vyrabi treba Burr-Brown (Texas Instr) - projdete
si radu INA (INA114 ...). Mysim, ze si vyberete, parametry operacnich
zesilovacu jsou opravdu spickove. Pouze jsem nepochopil o jakem proudu do
200 mA mluvite, ale to si s datasheety jiste ujasnite sam ...
jinak hledejte: bridge amplifier u kazdeho z velkych vyrobcu podle vlastnich
zkusenosti (AD, LT, Maxim ...)
Hezky den, Simon Cihelnik