Vhodna pajecka

Jiri Foldyna jiri.f
Středa Březen 17 14:34:52 CET 2004

On Wed, 18 Sep 2002, Jiri Foldyna wrote:

> Dobry den,
>
> po mnoha letech, kdy jsem na pajeni pouzival vyhradne pistolovou trafopajku,
> jsem se dostal do situace, kdy bych si rad poridil mikropajku. Muzete mi
> prosim poradit nejakou optimalni volbu ? Je to vyhradne pro zabavu, profesi
> jsem programator, ale obcas si pro radost i neco zbastlim, a prave jsem
> zjistil, ze pro SMD trafopajka neni uplne idealni :-)) Nepotrebuji asi nic
> extra, ale rad bych si usetril cestu pokusu a omylu...

Ja jsem si mikropajku postavil - v GM jsem koupil pajedlo za 350,- plus par
nahradnich hrotu. To pajedlo je topne teleso 24V 48W plus termoclanek 40uV/K
takze s tim lze postavit regulovanou pajecku s nastavitelnou teplotou hrotu.

Za inspiraci mi poslouzila konstrukce publikovana v AR pred par lety, jejim
autorem je tusim jeden z clenu teto konfery, a v tom AR je i par informaci o
tom pajedle.