OT:Kde sehnat "svitici fosfor"

Pavel Hudecek pavelhudecek
Středa Březen 17 14:34:51 CET 2004

> Zdravim v?echny
> m?m takov? dotaz - cht?l sem si do sv? PeCe prikoupit televizn? ATI radeon
> 7500 apodle obr?zku u nich na webu jsem zjistil ?e m? na tom AGP slotu o
> jeden v??ez v?c - tak?e tam asi str?it p?jde ale bude to chodit ?
> DJ

Ano, AGP4x ma dalsi klic a prodlouzeny slot (vetsinou s nalepkou s
upozornenim a plastovym zamkem). Pokud mate tedy kartu na AGP4x a slot pouze
2x, potom Vam pojede na maximalne 2x. A obracene: pokud mate slot 4x a kartu
2x neni problem, kartu zasunete do te "standardni" casti a zamek nechate v
rozsirujici casti slotu. Doufam, ze sjem to vysvetlil jasne. Karty s
podporou AGP4x a 8x lze pochopitelne provozovat na MB s AGP i AGP2x, ale je
to parafraze kastle BMW na podvozku trabanta :)
Hezky vecer, Simon Cihelnik