ICSP na PICQuick

Milan Nechanicky m.nechanicky
Středa Březen 17 14:34:50 CET 2004

Takhle jsem to taky mel, ale ja nechci mit pro kazdy typ procesoru jiny
kabel. U Picqucku se po zatrzeni volby ICSP v menu propoji prog, signaly
pres XILINX pole a socket na maly konektor (na nove verzi s ICSP konektorem)
bez ohledu na typ procesoru. U stare verze bez konektoru se ty signaly asi
nejspis objevi na socketu, ale kde? Priznavam, ze jsem lenoch, abych je tam
osciloskopem hledal.
Co potrebuji je propojeni 5pinu z ICSP do socketu/XILINX.
Jiri Polasek

>     Vzdyt je to z toho co jsem napsal jasne. Propojte tech 5 pinu PICka
> (RB6, RB7, MCLR, VDD, VSS) s programatorem a uz to bezi. Take jsem mel
> starsi typ PICQUICKa a pamatuji, ze jsem s nim ICSP praktikoval.
Nezapojoval