Re[2]: Fotocitlivé desky na pl.

Jindrich Vidensky prospecta
Středa Březen 17 14:34:50 CET 2004

Ahoj,

Friday, September 13, 2002, 8:58:54 AM, Miroslav Soltisik pise:

MS> Tak znova ve spravnem threadu. Nemate nekdo zkusenost s UV zarivkami?
MS> Objevil jsem ted v jednom bazaru celkem laciny tester bankovek (takovy ten
MS> vetsi se dvema zarivkami) tak bych ho docela vyzkousel. Sice mam horske
MS> slunicko, ale vzdycky se mi nechce ho vybalovat a taky pekne topi, a tohle
MS> je takova sumna vecicka na tistaky jak delana...

Ja mam urobenu osvitku z pokazeneho scanneru :-) Na vozik scanneru som
namontoval UV ziarivku (Philips, oznacenie mozem pozriet doma, ak
treba). Najprv som si myslel ze je to blbost a urobil som si to len
tak, aby som vyuzil scanner, ale teraz som rad. Nemusim vytahovat
horske slnko, skla.

Zatial som svietil len cez pauzak potlaceny na OKI 4W. OKIna malo pokryva
cierne plochy, nepomaha ani aceton, tak davam dve vrstvy.

V scanneri je nova elektronika (89C2051) a hlava beha len v rozsahu,
ktory jej nastavim. A5 sa svieti priblizne 10 min. POSITIV 20, na
hrubke nastriekanej vrstvy moc nezalezi, akurat vcera som jeden plosak
nastriekal skaredo, jedna polovica skoro nic a na druhej som to prehnal
a spoje su OK. Lepsie je ale dat tenku vrstvu, ked sa da moc,
nahromadi sa obcas na kraji dosky.

Inac na cistenie PS som si kupil v Conrade taku kocku Poliblock, je to
asi kombinacia gumy a nejakeho abraziva, krasne vycisti aj od hrubej
vrstvy oxidu do lesku. Potom este liehom precistim a nastriekam.

Striekam v kupelni, ktoru predtym odprasnim prudkym sprchovanim
vzduchu :-) Zapekam v rure stvrt hodinu pri 70-80 st. Podavam v pritmi.

--
Jindro