Gumove reminky do mgf. mechaniky

Jindrich Vidensky prospecta
Středa Březen 17 14:34:50 CET 2004

Ahoj,

Wednesday, September 18, 2002, 6:24:03 AM, ing.Jaroslav Kotlaba pise:

iJK> Sam jsem to nedelal, ale vybavuje se mi, ze byl nekde posany postup, ze se
iJK> vezme (nevim kde, zda je to bezne k mani) gumicka ctvercoveho prurezu,
iJK> nameri se potrebna delka, konce se sikmo seriznou, vyrobi se takovy
iJK> forrichtung, do ktereho se ty konce sevrou, sikmymi plochami tesne k sobe,
iJK> snad se take necim namazou a ten spoj se zavuklanizuje.

Mne sa raz roztrhla gumicka v mgf, zlepil som ju sekundakom, tym co
predavaju na veltrhoch kseftari. Ked som ju skusal roztrhnut, povolila
na inom mieste, nez bola zlepena.

--
Jindro