UPS & zakon o odpadech & sample integracu

hwkonfera hwkonfera
Středa Březen 17 14:34:49 CET 2004

> Co se obratit na sveho poslance v parlamentu
> Treba ani nevi, co vlastne odhlasoval.

Mozna to bude znit nadnesene, ale nas poslanec Aubrecht za Teplice (ktereho
jsem si zvolil :) ) nam nyni pomaha zvladnout sokujici nezakonne rozhodnuti
prazskych urednic ve veci neprijeti grantu pro nas mikroregion. Takze velmi
prosim (to ted neni na Vas pane Kotlabo :) ), neplivejme na poslance vzdy a
vsude. Je to prace jako jakakoliv jina, uvedomme si, ze poslanecka snemovna
je reprezentativni vzorek ambicioznejsi ceske populace a rozhledneme se
kolem sebe, ze ?!?! ... Zakony jsou slozite, vime jak dokazi cesi prodat
pulku republiky za almuznu (Karlovy Vary), jak je u nas rozsireny
klientelizmus "ja na brachu, bracha na me". Nedavno jsem na netu zjistil, ze
nejmenovany namestek ministra obrany, ktery byl pro zavazna pochybeni v
hospodareni odvolan, najednou sedi ve vyznamnem postu na jinem ministerstvu.
Tito lide ovsem rozhoduji, nikoliv politici. Skoro si obcas rikam, zda vubec
v tom ceskem marasmu ma politika smysl.
Sorry za OT, slibuji (pane Holecku), ze to nebudu dale rozpitvavat ... :)
Hezky den, Simon Cihelnik