UPS & zakon o odpadech & sample integracu

Jakub Šerých serych
Středa Březen 17 14:34:49 CET 2004

Duvod teto uvahy byl, ze vsechny editory na schemata
integrovane s navrhem PCB ktere jsem videl
predpokladaji, ze realizovane zapojeni je jiz predem
hotove a jsou znamy konkretni typy a provedeni
soucastek, takze je nutno pro vyvoj pouzivat papir
a teprve finalni verzi zadat do pocitace. Ja bych rad
prave neco, kde by pri tvorbe schematu slo pouze
o funkci (tedy pouzitelne od zacatku) a teprve tesne
pred vytvorenim PCB bych konkretizoval soucastky.

Pro VHDL jsem se rozhodl proto, ze by pak bylo dokonce
mozne, abych se jeste na konci navrhu mohl rozhodnout,
zda ciste digitalni cast obvodu prevedu na program pro
PLD, nebo na plosny spoj. Samozrejme ze ciste VHDL
neni zrovna optimalni, ale tranzistory, diody, kondenzatory, ...
se tam daji lehce nekorektnim zpusobem "naroubovat".
Cast obvodu obsahujici takove prvky jiz samozrejme nepujde
programovat do PLD, ale to by nemelo vadit. Nasledne
lze v podobe komentaru vlozit i definice konkretnich soucastek
a nyni jiz muzeme vytvorit PCB.

Pokud uvedena koncepce nema nejaky zcela zasadni problem,
tak asi o pristich prazdninach zacnu s programovanim.

Pavel Hudecek
http://www.diametral.cz

Od: "Ond?ej Jakub??k" <ojakubcik@seznam.cz>